Қазақ тілі сабақ жоспары "Жұрнақ пен жалғау " 2-сынып

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Пәннің аты
Қазақ тілі
Уақыты:
.02. 2019 ж
Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыЖұрнақ пен жалғау
МақсатыНе білу керек:
Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу;
Не істей алу керек: Берілген тапсырмаларды түсіне отырып, дәл, нақты жауап бере алу керек;
Жаңа тақырыпты түсіндіре отырып дәлелдеу, талдау, түйіндеу
Күтілетін нәтиже
Бағалау критерийі
  1. Тапсырманы түсініп оқу
  2. Әр тапсырманы дәлелдей алу
  3. Қосымша өз ойыңды қоса алу
4.Бірнеше мысалдар келтіру
Бағалау критерийімен танысады
Қалыпты атмосфера орнату
" Сен қайдасың "тренингі
Сәлем достым
Сен қалайсың?
Қайда болдың?
Мен сені сағындым Сен келдің
Жақсы болды

( қол беріп амандасады)
(иықтарын қағады)
(құлақтарын тартады)
(қолдарын жүрекке қояды)
(қолдарын жаяды)
( қатты құшақтайды)
Ой шақыруҚұрманғазы домбыра...
Динаға ұстатты.
Дина атақты домбыра...,
күйші болды.
Сергіту сәтіЕсте сақтау қабілетін дамыту барысында саусақпен жаттығу жасау
Кестемен жұмысДомбырашы,Динаға, күйші, атақты, ұстатт
“АДАСҚАН ӘРІПТЕР”Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л
Жұрнақ пен жалғау
Қатесін тап, ереже жаса!Бимінші-
Жазуларшы-
Саздіңгер-
Ақылмды-
Күйсіңші-
Қатесін тауып жазу ,оқу.
Бимінші- бишімін
Жазуларшы- жазушылар
Саздіңгер- Сазгердің
Ақылмды- ақылдым
Күйсіңші-күйшісің

Суретті диктант




Тексеру
Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы,
жылқышы,бүркітші,
қойшы.
Көру диктанты
№ 1 – жинақ (қосымша 1, слайд №2)
СөйлемдерӘріп саныКөрсету уақыты
(секунд)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Қар еріді.
Күн ұзарды.
Аңдар оянды.
Құстар келді.
Қанат ойнады.
Қыздар биледі.
8
9
10
11
11
12
4
4
5
5
5
6
Қосымшалы сөздерді анықтау,қосымша түрін айту.
Топтық жұмыс
1 т. - Мақал құрастыру
2 т. -Ұйқасын тап
3 т. -“Шатасқан тізбектер”әдісі
4 т. - «Фишбоун» әдісі
5 т. - Гармошка






ТүйінжасаҚосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.
Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.
Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

Сөз құрамы : Түбір –қосымша – жұрнақ – жалғау.
Қорытынды Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......
Маған сабақта .................ұнады
Мен енді ............қате жібермеймін
Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын
Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............екенін білдім.

Әр оқушы өзінің жұмысына қорытынды жасайды, өзінің жұмысын бағалайды

Сабаққа талдау: Оқушылардың сабақ үстінде және сабақтан тыс ойлауын дамыту бойынша стандарттық көзқарастарға стандарттық емес тұрғыдан қарау бойынша 2 «Ә» сыныбында қазақ тілінен «Жұрнақ пен жалғау» тақырыбына сабақ өткізілді.
Оқушылар жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білулері керек болатын.
Қызығушылықты ояту кезеңінде - оқушы қарастырып отырған сұрақ бойынша білетіндерін еске түсіріп,болжамдар жасады,жаңа материалды зерделегенше ақпаратты жүйелеп, туындаған сұрақтарды қойып жауап іздестірді.
1.Сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жалғау арқылы оқушылар бүгінгі сабақта не білулері керек екенін анықтады.
Құрманғазы домбыра...Динаға ұстатты.
Дина атақты домбыра...,күйші болды.

2. Кестемен жұмыста жұрнақ пен жалғауды тиісті белгілермен белгіленуін талап етілді.
Қызығушылықты ояту кезеңінде алынған ақпарат тыңдалып ,жазылды,талқыланды.
Мағынаны тану кезеңінде - оқушылар мұғалім ұсынған белсенді әдісті қолданып,жаңа тақырыпты тануға ізденіс жасады.
3.Қатесін тап, ереже жаса! Тапсырмасында оқушылар сөзге алдымен жұрнақ содан кейін жалғау жалғанатынын білді.
Бимінші-
Жазуларшы-
Саздіңгер-
Ақылмды-
Күйгеші-
4.Суретті диктант берілген 7 суретті еске сақтап жұрнақ жалғау арқылы жаңа сөз жасау ұсынылды.
5.
Көру диктанты№ 1 – жинақ (қосымша 1, слайд №2)Қосымшалы сөздерді анықтау,қосымша түрін айту.
Ой толғаныс кезеңінде -
оқушыларды алғашқы жазбаларға оралтып, қарастырылған, зерделенген ақпарат негізінде шығармашыл, зерттеушілік,практикалық тапсырмалар берілді.
5.Топтық жұмыс
1 т. - Мақал құрастыру Дөңгелек ішіндегі буындардан мақал құрастырып жаз.Мақалдағы жұрнақ пен жалғауды тап.
2 т. -Ұйқасын тап
Ші,ші
Шы,шы
Гер, гер
Лық,лық

3 т. -“Шатасқан тізбектер”әдісі (зержү ліөнер геөр)
4 т. - «Фишбоун» әдісі (Жұрнақ пен жалғау құрылыс, ойын, мал, шекара,жер , өнер)

5 т. - Гармошка
Емдейді-
пісіреді-
Өлең жазады-
Ән жазады-
Сатады-
Ұшады-
Тақырыптың кейбір сұрақтары бойынша зерттеулер жүргізілді.
Түйін жасау ұсынылды

Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.
Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.
Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

Қорытындыда:
Алынған ақпартты интерпретациялау іске асырылды.
Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......
Маған сабақта .................ұнады
Мен енді ............қате жібермеймін
Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын
Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............

Күнделікті оқыту процесінде оқушының толғанысын ұйымдастыру,өзіне басқаға сын көзбен қарап, баға беруге үйретеді. Оқушылар өз ойларын, өздері байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта алады.
 
Верх