Қазақтың ұлттық ойындары. Бәйге Теңдік және теңсіздіктер. Санды және әріпті өрнектер

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
САБАҚ: Математика
2-5 САНДАРЫНА КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ .БЕКІТУ
Мектеп:
Күні: 12.02Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 2БҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)2-ге көбейту кестесін құрастыру, көбейту мен бөлуге берілген тапсырмаларды орындау
Барлық оқушылар:
1,2,3,4,5,6,,7,8,9 сандарын 2-ге көбейту кестесін біледі және керісінше бөлу амалдарын орындайды
Оқушылардың басым бөлігі:
Берілген тапсырмаларды салыстырып шығарады,өрнектердің мәнін таба алады
Кейбір оқушылар:
көбейту мен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайды.
Өрнектер құрады.
Оқушылар:
  • Топпен жұмыс істей отырып, берілген тапсырмаларды орындайды,ойы дамиды.
  • Жаңа білімді меңгереді, тақырыпты түсінеді, алған білімді өмірде қолдана алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Көбейткіш
Бөлінгіш, бөлгіш
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Сұрақтарға жауап беру, түсіндіру,есептер шығару.
Алдыңғы тақырып
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру.
Психологиялық дайындық
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам бастаймыз.



Топқа бөліну

1-Топ «Халық банк» 2-топ «КазКом банк» 3-топ «Касрий банк»
Көңілді әуен қосып қою

Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Оқушыларды 3 топқа бөлу, өз үстелдерінің басына жиналады.
Ортасы​
Топтық жұмыс жүргізу.
Жаңа сабақ: Мұғалім түсіндірмесі
Ауызша жұмыс: 1. Математикалық диктант.
8 шығу үшін 56-ны нешеге бөлу керек? (7)
Азайғыш – 1000 , азайтқыш – 450 . Айырманың мәнін тап. (550)
Бөлінгіш – 320. Бөлінді – 4. Бөлгіш нешеге тең? (80)
№1 – есеп
№ 1. Шарты: Барылдақ торғай -6 рет
Құтан қанатын –4 есе кем қағады
Құтан секундына неше рет қағады? Шешуі: Жауабы:
№2 – есеп Мына сандардың 3-ке бөліндісінің мәндерін жаз.
30 60 90 300 600
10 20 30 100 200
3 3 3 3 3
3№ есеп
100*3 200*3 300*3 100*3 3*100 3*200 3*300 1*100 300:100 600:3 900:3 100:1
Сергіту сәті «Санамақтар»
Ал санайық, санайық
Санын біліп алайық.
Біреу,екеу,үшеу,төртеу,бесеу.
Қолымда сонда саусағым нешеу?
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ,
Қосып едім екеуін
Болып шықты он саусақ.

№5 есеп ФТоптық тапсырма
Теңдеуді шеш
І топ: х*3 9 а:3 12
ІІ топ: 9:х 3 12:а 3
ІІІ топ: х:3 3 3*а 12
№6 есеп
Шешуі: 18 – 6 12
Жауабы: 12кг кем әкелінді
№7 есеп
Шешуі:16-8 8
Жауабы:8 апта


Тақтамен жұмыс





























































Аяқталуы​
Үйге тапсырма.
.Рефлексия

Нені білдім?
Не қызық болды?
Не қиын болды?
Бағалау.


Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
-Барлық оқушылар (А, В, С):
А және В деңгейіндегі оқушыларға карточкалар тарату сұрақтар жазылған
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
 
Верх