"Көктем сәні" ашық сабақ жоспары

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Тақырыбы:Көктем сәні (Ертегі)
Мақсаты:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерте отырып, оқушылардың жас ерекшеліктеріне орай өзін-өзі дамыта алу бағытына бағдарлау. Мәтінді мәнерлеп оқуға жаттықтыру, әрі ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету.
Міндеттері:1.Мәтінді түсініп оқуға жаттықтыру, әрі ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету.
2.Топтасып жұмыс істеуге ынталанады, пәнге деген қызығушылығы артады, сөздік қоры дамиды.
3.Оқушыларды ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Топтасып жұмыс жасауды үйренеді; өз ойын еркін айтуға дағдыланады; мұғалімнің бағыт-бағдарымен жаңа сабақты өз беттерінше түсінуді үйренеді. Диалогтік қарым-қатынасқа түседі; сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады. Тұлғаның әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың түрі:Театрландырылған сабақ
Пән аралық байланыс:Дүниетану,бейнелеу өнері,өзін-өзі тану, музыка
Қажетті көрнекіліктер:А3 форматты қағаз,маркер, стикер,
Ана тілі «Атамұра».
Әдістері:«Шаттық шеңбері» (3)
«Үй тапсырмасы» (5)
« Сұрақ- жауап» (3)
«Венн диаграммасы» (2)
« Ой салу» стратегиясы (5)
«Сұрақ-жауап» әдісі (5)
«Мәтінмен жұмыс (10)

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі1.Оқушыларды ортаға шаттық шеңберіне шақырып, шеңбер жасап тұрып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді:
Көктем келді,балалар,
Көктем келді!
Көк мұнарға бөктіріп көк пен жерді
Көктем деген-жаздың кең дарбазасы.
Гүлге орап жіберер өткендерді.
2. Балаларды 4 топқа бөлемін. (Қыс,көктем, жаз, күз)
Оқушылар мұғаліммен бірге қимыл, іс-әрекет жасайды.
Үй тапсырмасын сұрауӘр топтар бойынша 2 оқушы- дан «Жазғытұры» Абай. «Жазғытұрым» І. Жансүгіров -тің өлеңін жатқа сұраймын.Оқушылар өлеңді жатқа айтады.
Үй тапсырмасын қорытындылау«Сұрақ-жауап»әдісі.

«Масатыдай» деген сөзді қалай түсінесің?
«Ата-анадай елжірер күннің көзі» дегенді қалай түсінесің?
Екі ақынымыздың өлеңдерінде қандай ұқсастықтар бар деп ойлайсыңдар?

«ВЕНН»диаграммасы












Оқушылар өз ойын жеткізеді, «Абай» мен «Ілияс» ақындары-мызды сөзін топтас-тырады.
Жаңа сабақ




















Сергіту сәті:

«Сұрақ- жауап» әдісі:

Постермен жұмыс:


Дәптермен жұмыс:





Сабақты қорыту:
«Ой салу» стратегиясы:
-Балалар, міне Абай бен Ілияс
аталарымыздың өлеңдерінен ұқсастық қасиеттерді таптық. - Олай болса, екі ақынымыз да қандай жыл мезгілін жырлап- ты:
- Көктем!
– Олай болса біз бүгін «Көктем сәні» деген мәтінді ертегі желісінде оқып, жан –жануарлардың «Көктем» туралы қалай бейнелегенін оқып танысатын боламыз.
«Мәтінмен жұмыс»
-Ең алдымен мәтінді оқушылар өз беттерінше оқып шығады.

«Драма» стр. бойынша рөлге еніп мәтінді оқып шығады.
«Ақ лақ»

Әр топ мәтін ішінен сұрақтар дайындайды.

Осы мәтін бойынша әр топ «көктем» суретін постерге салады.







-Міне, «Көктем» туралы біз жан-жақты білдік:
-Ендеше, мына өлеңді тыңдап, бірге шырқап көрейікші:
«Көктем»
Көктем келді, көктем келді сағына,
Бүршік атты алма ағаштар бағымда.
Біздің үйге ұя салды алақай,
Былтыр кеткен қарлығаштар тағы да.
Қ/сы:
Дала гүлге оранады,
Түрлі түске боянады.
Нұрлы көктем келген кезде
Табиғатта оянады. 2




















Топтар жануарлар кейпіне еніп мәтінді рөлге бөлініп оқиды.
Оқушылар іс-қимылмен орындап отырады.
Сол сұрақтарды оқушылар әр топқа қойып шығады.
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

Әр топтан 1 оқушыдан шығып «ВЕНН» диаграммасы бойынша тақтаға жазып шығады





Әр топтан 2 оқушыдан көктемге байланысты гүлдер, құстар, көбелектер макетін шығарып, ауыл суретін тақтаға іледі.




Үйге тапсырма:Мәтінді түсініп оқу, түсінік айту.
Бағалау:Өзін-өзі бағалау, топты бағалау. Фармативті бағалау.Оқушылар өз топтарын қорғайды.
«БҮҮ»Стикерге өз пікірін жазу.
 

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Тақырыбы:Көктем сәні (Ертегі)
Мақсаты:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерте отырып, оқушылардың жас ерекшеліктеріне орай өзін-өзі дамыта алу бағытына бағдарлау. Мәтінді мәнерлеп оқуға жаттықтыру, әрі ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету.
Міндеттері:1.Мәтінді түсініп оқуға жаттықтыру, әрі ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету.
2.Топтасып жұмыс істеуге ынталанады, пәнге деген қызығушылығы артады, сөздік қоры дамиды.
3.Оқушыларды ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Топтасып жұмыс жасауды үйренеді; өз ойын еркін айтуға дағдыланады; мұғалімнің бағыт-бағдарымен жаңа сабақты өз беттерінше түсінуді үйренеді. Диалогтік қарым-қатынасқа түседі; сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады. Тұлғаның әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың түрі:Театрландырылған сабақ
Пән аралық байланыс:Дүниетану,бейнелеу өнері,өзін-өзі тану, музыка
Қажетті көрнекіліктер:А3 форматты қағаз,маркер, стикер,
Ана тілі «Атамұра».
Әдістері:«Шаттық шеңбері» (3)
«Үй тапсырмасы» (5)
« Сұрақ- жауап» (3)
«Венн диаграммасы» (2)
« Ой салу» стратегиясы (5)
«Сұрақ-жауап» әдісі (5)
«Мәтінмен жұмыс (10)

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі1.Оқушыларды ортаға шаттық шеңберіне шақырып, шеңбер жасап тұрып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді:
Көктем келді,балалар,
Көктем келді!
Көк мұнарға бөктіріп көк пен жерді
Көктем деген-жаздың кең дарбазасы.
Гүлге орап жіберер өткендерді.
2. Балаларды 4 топқа бөлемін. (Қыс,көктем, жаз, күз)
Оқушылар мұғаліммен бірге қимыл, іс-әрекет жасайды.
Үй тапсырмасын сұрауӘр топтар бойынша 2 оқушы- дан «Жазғытұры» Абай. «Жазғытұрым» І. Жансүгіров -тің өлеңін жатқа сұраймын.Оқушылар өлеңді жатқа айтады.
Үй тапсырмасын қорытындылау«Сұрақ-жауап»әдісі.

«Масатыдай» деген сөзді қалай түсінесің?
«Ата-анадай елжірер күннің көзі» дегенді қалай түсінесің?
Екі ақынымыздың өлеңдерінде қандай ұқсастықтар бар деп ойлайсыңдар?

«ВЕНН»диаграммасы












Оқушылар өз ойын жеткізеді, «Абай» мен «Ілияс» ақындары-мызды сөзін топтас-тырады.
Жаңа сабақ




















Сергіту сәті:

«Сұрақ- жауап» әдісі:

Постермен жұмыс:


Дәптермен жұмыс:





Сабақты қорыту:
«Ой салу» стратегиясы:
-Балалар, міне Абай бен Ілияс
аталарымыздың өлеңдерінен ұқсастық қасиеттерді таптық. - Олай болса, екі ақынымыз да қандай жыл мезгілін жырлап- ты:
- Көктем!
– Олай болса біз бүгін «Көктем сәні» деген мәтінді ертегі желісінде оқып, жан –жануарлардың «Көктем» туралы қалай бейнелегенін оқып танысатын боламыз.
«Мәтінмен жұмыс»
-Ең алдымен мәтінді оқушылар өз беттерінше оқып шығады.

«Драма» стр. бойынша рөлге еніп мәтінді оқып шығады.
«Ақ лақ»

Әр топ мәтін ішінен сұрақтар дайындайды.

Осы мәтін бойынша әр топ «көктем» суретін постерге салады.







-Міне, «Көктем» туралы біз жан-жақты білдік:
-Ендеше, мына өлеңді тыңдап, бірге шырқап көрейікші:
«Көктем»
Көктем келді, көктем келді сағына,
Бүршік атты алма ағаштар бағымда.
Біздің үйге ұя салды алақай,
Былтыр кеткен қарлығаштар тағы да.
Қ/сы:
Дала гүлге оранады,
Түрлі түске боянады.
Нұрлы көктем келген кезде
Табиғатта оянады. 2




















Топтар жануарлар кейпіне еніп мәтінді рөлге бөлініп оқиды.
Оқушылар іс-қимылмен орындап отырады.
Сол сұрақтарды оқушылар әр топқа қойып шығады.
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

Әр топтан 1 оқушыдан шығып «ВЕНН» диаграммасы бойынша тақтаға жазып шығады





Әр топтан 2 оқушыдан көктемге байланысты гүлдер, құстар, көбелектер макетін шығарып, ауыл суретін тақтаға іледі.




Үйге тапсырма:Мәтінді түсініп оқу, түсінік айту.
Бағалау:Өзін-өзі бағалау, топты бағалау. Фармативті бағалау.Оқушылар өз топтарын қорғайды.
«БҮҮ»Стикерге өз пікірін жазу.
 
Верх