Практикум. Ғаламтор

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Пән:Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
6 бөлім: Әлемнің барлығы Ғаламторда
Күні:
Сынып: 3-сынып
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандарсаны: 0
Сабақ тақырыбыПрактикум. Ғаламтор.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына сілтеме)
3.3.1.1 нақты сұрақтарға жауап табу үшін Интернеттің іздеу жүйелерін қолдану;
3.3.2.1 желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
3.3.3.1 Интернет желісіндегі қажетсіз байланыстың қаупін түсін
СабақмақсаттарыБарлықоқушылар:• сұрақтарға жауап алу үшін іздеу жүйелерін қолданады
Көптеген оқушылар:• көшіру, бөліп алған мәтінді салу командасын орындайды
Кейбір оқушылар:• үлгі және слайд арасында жылжу арқылы қарапайым презентация жасайды
БағалаукритерийлеріОқушылар …
• сұрақтарға жауап алу үшін іздеу жүйелерін қолданады
• көшіру, бөліп алған мәтінді салу командасын орындайды
• үлгі және слайд арасында жылжу арқылы қарапайым презентация жасайды
• презентация құрады
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:
• Интернет,
• браузер,
• іздеу жүйесі,
• вэб-парақша,
• сілтеме,
• жеке мәліметтер
• слайд, презентация,
• көрсету
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
• Браузер …… үшін арналған
• Бұл сұрақтын жауабын іздеу үшін …
• Өз телефон номерін бергенім ол … деп ойлаймын
• Парақшамда коментарий жазу үшін мен … қолданамын, себебі …
ҚұндылықтардыдарытуОқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу.
ПәнаралықбайланыстарКөркем еңбек.
АКТ қолданудағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқабөлугеарналғанпарақшалар, интерактивтітақта, жұмысдәптері, қаламментүрлітүстіқарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, керібайланыспарағыт.б
Бастапқы білімОқушылардың қолданбалы программамен жұмыс жасау тәжірибесі бар (жұмыс барысында файлдарды қолдану, мәтіндік редакторды мәтін теру), әр түрлі программаларды тағайындау туралы көрініс.
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтыңбасы«Жалпыритм» жаттығуы
Мақсаты: топтыңбіртұтастығынарттыру.
Өтубарысы. Топмүшелерідөңгеленіптұрады. Жүргізушібелгілібіржылдамдықпен ритмдыұлғайтаотырыпбірнешеретшапалақтайды, бұлритмдітопмүшелеріде жалғастырыпəкетулерікерек: жүргізушініңоңжағындатұрғанқатысушыбір
шапалақтайды, оданкейін екіншіқатысушышапалақтайды, осылайжалғасыпкетебереді. Бірритмдетекбірадамғанашапалақтаптұрғансияқтыдыбысшығарукерек.
Топқа бөлу
1-топ: «Алғырлар» тобы
2-топ: «Ойшылдар» тобы
3-топ: «Даналар» тобы



Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау


«Жалпы ритм» жаттығуы




Оқушыларды топтарға бөлуге арналған сөздер.






Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

СабақтыңортасыШирату тапсырмасы.
«Күтіңіз және түйіндеңіз»

Оқушыларға олардан күткен негізгі сөздерді анықтауға уақыт беріңіз және сол кезде сұрақты басқаша қойыңыз – анық жауапты, азат жолды және т.б. біріктіру арқылы пікірталасты түйіндей отырып, оқушылардан жалпы қорытынды беруді сұраңыз.
(Ұ, К) Оқушыларға бірнеше фотосуреттер немесе сұрақтар ұсынып оларға берілген сурет (мәтін) ақиқат немесе жалғанекендігін анықтауын сұраңыз. Олар неге солай ойлайтынын анықтаңыз. Өз жауаптарын қалай тексере алады немесе анықтай алады екеніне жауап алыңыз.
(Т) Оқушыларға танымал тұлғаның парақшасын қарап сұрақтарға жауап беруін сұраңыз: қандай жағдайда жеке хабарлама жолдауға болады, қалайша хабарламаны (пікірді) барлығына көрінетіндей етіп жасау керек.
Оқушылардың жауаптарын тыңдап алыңыз. Талқылаңыз, қандай жағдайда, қандай алмасу тәсілдерін ақпаратқа қолдана аламыз.
Дескриптор:
Алған білімін тәжірибе жүзінде дәлелдей алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








Белсенді оқу тапсырмаларына арналған сұрақтар
Сергіту сәті
«Сәлеметсің бе!»
Оқушылар кезек-кезек көршісінің аттас саусақтарына қолын тигізеді. Бас бармақтан бастайды:
Мен саған тілеймін (бас бармағын тигізеді);
- Табыс (сұқ саусақ);
- Үлкен (ортаңғы);
- Барлығында (атаусыз);
- Барлық жерде (шынашақ);
- Сәлеметсің бе! (алақанын тигізеді).
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану
(Т) Оқушыларғабелгілі бір тақырыпқа бірнеше парақша ұсыныңыз да, онда жазылған ақпараттың дұрыс болуына көз жеткізуін сұраңыз. Өз ойларын түсіндіруін сұраңыз.

(К) Оқушыларды әр түрлі сайтта дұрыс ақпараттар мен қатар бұрыс та ақпараттар болатынына мысал келтіріңіз. Қандай сайттардың ақпараттар қолдану керек екендігі туралы әңгімелесіңіз.
(Т) Оқушыларға әр түрлі кәртішке жинағын немесе скриншоттардың түрлерін ұсыныңыз, онда (жарнама, жаңалық, әлеуметтік желідегі жеке парақша тағы да басқа түрлері) және осының қайсысы жалған ақпарат ұсына алады және не себепті екенін сұраңыз.
(Ұ) Оқушылармен талқылаңыз, өзің туралы қандай ақпаратты жариялауға болмайды және неліктен.
(Т) Оқушылардан бір проблемалық жағдайды шешуін сұраңыз. Оқушыларға электронды поштаға келген хатты, кәртішке түрінде ұсыныңыз және талқылаңыз, осындай хатқа жауап қайтару керек па әлде жоқ па, бейтаныс адамдарға өзің туралы қандай ақпаратты беруге болмайды.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Нысандар» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.














Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




«Қар үйіндісі» тапсырмалары.







Сабақтағы кері байлананысын постерге жабыстырады.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
 
Верх