Сабақ жоспары 2 сынып Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Қысқамерзімдіжоспар
Пән: Жаратылыстану.
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Дыбыс.
Мектеп:
.

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2Қатысқандар:
Қатыспағандар саны:
СабақтыңтақырыбыДыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?
Оқумақсаттары2.5.3.1 дыбыскөздеріндауысқаттылығынақарайжіктеу;
2.1.2.2 - бақылаудыңбастыбелгілерінанықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар: Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай жіктеуді түсінеді.
Бақылаудың басты белгілерін аңықтауды біледі.
Көптеген оқушылар: Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай ажыратады.
Бақылаудың басты белгілерін аңықтауға қатыса алады.
Кейбір оқушылар:Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай зерттейді.
Бақылаудың басты белгілерін аңықтай отырып, талдау жасайды.
БағалаукритерийлеріДыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай жіктей алады.
Бақылаудың басты белгілерін аңықтай алады.
Тілдік мақсаттар
Дыбыс көздері мен олардың атауларын, қатты, бәсең дыбыс сөздерін қолдана алады.
-Дыбыс дегеніміз не?
-Сендер дыбыс көзі дегенді қалай түсінесіндер?
-Табиғи дыбыс көзі қайдан шығуы мүмкін?
-Жасанды дыбыс көзі қайдан шығады?
ҚұндылықтардыдарытуМәңгілік ел құндылықтар аясында әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылыңын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру
Еңбек және шығармашылық, қазақстандық патриотизм және жаһандық азаматтық құндылықтарын дарыту
ПәнаралықбайланыстарДүниетану, музыка, физика.
АКТ қолданудағдылары
Алдыңғы меңгерілген білім
Дыбыскөздері мен дыбыстардыңтаралужолдарынбіледі.

Дыбыстардыңдыбысталуынақарайажыратады.

Табиғижәнежасандыдыбыстардыбіледі.






Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтажоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы

2 минут












2 минут











5 минут










Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу.
Психологиялық ахуал тудыру. Тренинг: «Джунглидағы жаңбыр»

Ортаға шеңбер құрып тұрамыз. Мен жасаған қимылдырды қайталаймыз.Келесі қимылдың кезегі келгенше жасап тұра береміз. Екі қолымызбен санымызды ұрғылаймыз.Алақанымызды уқалаймыз.Шапалақтаймыз.Саусақтарымызбен тырсылдатамыз.Аяқтарымызбен тарсалдатамыз. Екі рет қайталап істейміз.
«Сиқырлы қорапша»
-Менің қолымда сиқырлы қорапша бар. Қазір осы қорапшадағы суреттерді бір-бірлеп аламыз.
-Қанекей, кімге қандай сурет түседі екен?
Шеңберде тұрған оқушылар бір-бірлеп суреттерді алады. Суреттер бойынша топқа бөлінеді.


1-тапсырма. Тындалым.
Тыңда! Анықта!
Мақсаты:
Аспаптар туралы аудио тыңдату арқылы сабақтың тақырыбын ашу
-Бұл музыкалық аспаптардың қандай ортақ қасиеті бар деп ойлайсыңдар? /бәрі де үн, дыбыс шығарады/
-Ал қандай айырмашылығы бар? /жуан, жіңішке болады/
-Олардың дыбысы туралы не айтуға болады? /кейбір аспаптардың дыбысы қатты, кейбіреулерінің бәсең болады/
-Ендеше бүгінгі сабақта не жайлы әңгіме өрбітеміз?
/оқушылардың жауаптарын тыңдау/




Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор





  • Музыкалық аспаптардың ортақ қасиеттерін айтады.
  • Музыкалық аспаптардың айырмашылығын айтады.
  • Олардың дыбысы туралы айтады.














Музыкалық аспаптардың суреттері: домбыра, дабыл, үскірік, сыбызғы.





Аудио,
Сабақтың ортасы

5 минут






















5 минут























































Сергіту сәті
1 минут




















9 минут











































4 минут


































4 минут
















2-тапсырма «Суреттер сөйлейді»( Ж)
Оқушыларға музыкалық аспаптардың суреттерін көрсетіп, атауын сұрау.
-Балалар, мына аспап қалай аталады?
-Кім домбырада ойнай алады?
-Мынау қай аспап?
-Оны қай жерде көрдіңдер?
-Аспаптардың қандай түрлерін білесіңдер?
-Шертпелі аспаптар, үрмелі аспаптар, ішекті аспаптар.
/оқушылардың жауаптарын тыңдау/


Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор




1.Музыкалық аспаптардың атауын атайды.

2.Домбыра ойнап береді.

3.Музыкалық аспаптардың түрін атайды.





3-тапсырма.«Қызықты аспаптар» (Ж)
Оқушылар топта отырып, кейбір музыкалық аспаптарды көріп,
тыңдайды, олардың атын жазады.
Оларда ойнап, қандай және қалай дыбыс шығаратынын аңықтайды.
Оқушылардың алдында жатқан кестені толтыру ұсынылады.

Қатты дыбыстар
Бәсең дыбыстар




Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор





1.Музыкалық аспаптардың атын жазады.

2.Музыкалық аспаптардың қалай дыбыс шығаратынын аңықтайды.

3.Қатты дыбыс шығаратын аспаптардың атын жазады.

4. Бәсең дыбыс шығаратын аспаптардың атын жазады.
Жел улейді у-у, (оқушылар қолдарын жоғары көтеріп,
теңселеді)
Құйын келіп билейді зу-зу, (оқушылар бір орында айналады)
Қатты, қатты жел соқты гу-гу, (оқушылар қолдарын жоғары көтеріп,
қайтадан теңселеді)
Жапырақтар қол соқты ду-ду, (оқушылар қол шапалақтайды)
Жел соқты гу-гу, (оқушылар орындарында теңселеді)
Жаңбыр жауды тырс-тырс, (оқушылар партаның бетін
саусақтарымен тырсылдатады)
Жаңбыр басылды, (оқушылар отырады)
Күн ашылды. (оқушылар екі қолдарын жоғары
көтеріп, орындарынан тұрады)
4-тапсырма «Кім шебер?» ( Т)
Топтарға әртүрлі ыдыстар мен құралдар беріледі. Осы құралдардан топтаса отырып музыкалық аспаптар жасау.


Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор

Керемет!




Жарайсын!



Тамаша!
1. Әртүрлі құралдарды пайдаланып музыкалық аспаптар жасайды.



5-Тапсырма: «Көңілді оркестр» ( ұ)

Балалар өздері жасаған музықалық аспаптарды пайдаланып, оркестр құрып, ойнату.
-Балалар, қай кезде дыбыс қатты шықты?
-Қай аспаптардың дыбысы қатты?
-Қайсысының дыбысы бәсеңдеу болды?





Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор

«Үш шапалақ»
1. Әртүрлі аспаптарды пайдаланып оркестр құрады.
2.Қай кезде дыбыс қатты шықанның айтады.
3.Қай аспаптың дыбысы қатты екенің айтады.
4.Қай аспаптың дыбысы бәсең екенің айтады.


6-тапсырма«Кэррол диаграммасы». (Т)
Дыбыс шығаруына байланысты музыкалық аспаптар мен музыкалық емес аспаптарды қатты және бәсең дыбыстар шығаруына байланысты бөле отырып, «Кэррол диаграммасына» орналастырады.


музыкалық аспаптар у музыкалық емес аспаптар

қ
а
т
т
ы






х



б
ә
с
е
ң



Қалыптастырушы бағалау

Дискриптор

Тапсырма дұрыс орындалған сәтте музыка ойналады.

Тапсырма дурыс орындалмаса дабыл соғылады.



1.Қатты дыбыс шығаратын музыкалық аспаптарды жазады.
2. Қатты дыбыс шығаратын музыкалық емес аспаптарды жазады.
3. Бәсең дыбыс шығаратын музыкалық аспаптарды жазады.
4. Бәсең дыбыс шығаратын музыкалық емес аспаптарды жазады.
Музыкалық аспаптардың суреттері:шертпелі аспаптар, үрмелі аспаптар, ішекті аспаптар


















Музыкалық аспаптар: барабан камертон, дыбыс ұлғайтқыш, сылдырмақ, кесте.

























Бөтелке, тарелка, картон қағаздар, күріш, киім ілгіш, кілттер, сіріңке қорабы, ағаш қасықтар, түймелер және т.б.



























Сабақтың соңы
3 минут
Кері байланыс:
-Қане, балалар!
-Дыбыстармен таныстық,
аспаптарда ойнадық, салыстырдық.
Тәжірибе де жасадық,
Сонымененсабақта
Не білдік, неүйрендік?



Рефлексия:Ноталарды орналастыр.


Оқушыларға ноталар беріледі.
Сабақсоңында сабаққа белсенді қатысқан оқушы берілген нотаны ең жоғарғы 5-ші жолға қояды.
Түсінікті болды деген оқушы берілген нотаны 4-ші жолға қояды.
Қызықты болды деген оқушы берілген нотаны 3-ші жолға қояды.
Жаңаны білдім деген оқушы 2-ші жолға қояды.
СМС/хабарлама жазу










Ноталық стан және ноталар
Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Барлығы – сыныптыңтүгелоқушысы
Көптеген оқушы-
Тапсырма тәсілін қолдана отырып №1 тапсырмамды«Тыңда! Анықта!» ұсындым. Себебі бұл әртүрлі деңгейдегі оқушыларға арналған тапсырманың күрделігіне қарай алға іргелулерін аңықтау.
Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша №2тапсырмамды «Суреттер сөйлейді» ұсындым. Себебі алдын ала дайындалған сұрақтар қоя отырып, бірқатар жауаптар алу.
Қарқын тәсілін қолдана отырып №3 тапсырмамды Қызықты аспаптар ұсындым. Себебі көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін орындату.
Жіктеу тәсілін қолдана отырып №4 тапсырмамды«Кім шебер?» ұсындым. Себебі бұл жерде оқушылардың бірлесе жұмыс істеуін анықтау.
Бағалау тәсілін қолдана отырып №5 тапсырмамды «Көңілді оркестр» ұсындым Себебі .
Қорытынды тәсілін №6 тапсырма Кэррол диаграммасы арқылы ұсындым. Себебі барлық оқушылардың бір тапсырманы орындай отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетінін түсінуіне көз жеткізу.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
Қатты дыбыстардан құлақтың дабыл жарғағын сақтау.
Сергіту сәтін және тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау
 
Верх