Сабақ жоспары 2 сынып Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
Пәні: дүниетану Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 2 «А»
Күні: 05.03.2019ж. Қатысқан оқушылар саны: 19
Қатыспаған оқушылар саны: 3
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: өңдеуші шаруашылық, өндіруші шаруашылық ұғымдарын және олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: оқулық суреттерінен, дәптер-ден ақпарат алады,тплқылайды,қорытынды шығарады,қоршаған әлемді қабыл-даудың біртұтастылығын айқындайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: ежелгі адамдардың жетіс-тіктерін,шаруашылықтарының өндірушіліктен өңдеуші түрлеріне дейін ілгері дамуын меңгереді.
Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : ресурстар
Басталуы
3 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру
І. «Менен сұрақ , сенен жауап»
1.Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2.Жиі – жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер әкелді? (жаңа жерлерді игерді. Ой — өрісі жетіле түсті)
3.Ежелгіі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау шатқалында)
4.Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ жоқ болды, ауру – сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5.Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш , шоқпар , киім киді, от жақты, аңды қолға үйретті, топ – топ болып өмір сүрді.
6.Алғашқы адамдардың өмір сүрген жасы? (30 -40 жас)
7.Қазақстан жерінен ежелгі адамдардың сүйектері табылды ма? (Сүйегі табылған жоқ)
8. Ежелгі тас ғасырын қалай атады? ( палеолит)
9.Ежелгі тас ғасыры нешеге бөлінеді. (2- ге бөлінеді 1- төменгі кезең. 2- жоғарғы кезең.)
10. Ежелгі тас ғасыры адамдары немен қоректенді? (дәнді дақылдар, жеміс – жидектер, аңдардың еті
слайд
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну.Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
Мәтінді оқып шығу. оқулық





Әрбір азат жолды оқып шыққаннан соң мәтінге «не?», «қайда?», «қашан?» деген сұрақ қой.(сұрақ қою тәсілі )
Мұғалім:Осылай адамдар терімшілікпен –жер игеруге,аңшылықтан-малшаруашылығына көшті.
Ұғымдармен жұмыс:Жер игеру,-жерді жырту-қопсыту,егінмен айналысу.
Мал шаруашылығы-мал өсіру,мал бағу,оны көбейту дегенді білдіреді.
,
мәтіндер.
Ортасы
10 минут



Қолдану.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Ежелгі адамдар немен айналысқан?
Оны қандай еңбек түріне жатқызуға болады?Қазіргі күні аңшылық пен терімшілік сақталған ба?
Егіншаруашылығы қалай пайда болған?
Адамдар малшаруашылығымен қалай айналыса бастады?
Оқулық, , жұмыс дәптері
Сергіту сәті
2 минут Сергіту сәті "Көңілді күн" видеожазба
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут Синтез
Деңгейлік тапсырмалар. Жеке жұмыс
1.Аяқталмаған диктант
1. Алғашқы еңбек құралдары негізінен жасалды: _____________________________
2. Ежелгі адамдардың алғашқы еңбек құралдары:___________________________
3. Ертедегі адамның ең алғашқы кәсібі:_______________________________
4. Қазақстанда ең ежелгі адамдардың өмір сүрген аймағы:__________________


тапсырма






Бағалау
2 минут

Кері байланыс
3 минут Қол шапалақ,смайлик,мадақтау

«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Рефлексиялық шеңбер

Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Тапсырмалардың мазмұнын күрделендіру (түрлендіру)


Қол шапалақ, смайлик,мадақтау Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
 

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Пән: Дүниетану
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
Дәстүр және ауыз әдебиеті
Күні:
Сынып: 2-сынып
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыЕжелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына сілтеме)
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және
өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау
СабақмақсаттарыБарлықоқушылар:әр заманның батырлары туралы қарастырады.
Көптеген оқушылар:еліміздің негізгі тарихи оқиғалары Еділ патша және Әл Фараби туралы аңыз әңгімелер арқылы беріледі.
Кейбір оқушылар: аңыз әңгімелер арқылы Қазақ елінің батырларымен танысады.
Бағалаукритерийлеріәр заманның батырлары туралы қарастырады.
еліміздің негізгі тарихи оқиғалары Еділ патша және Әл Фараби туралы аңыз әңгімелер арқылы беріледі.
аңыз әңгімелер арқылы Қазақ елінің батырларымен танысады.
Тілді оқыту мақсатыБіздің заманымызға дейін;
• батыр, Отан қорғаушы;
• жаулап алу;
• тарихи деректер;
• Ғұн империясы;
• басқыншылық;
• аңыздар;
• аңыздар
• кезең;
• хронология.
ҚұндылықтардыдарытуОқуға, білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбекке баулу.
Жеке жәнетоптажұмысжасайалу, ынтымақтастық.
ПәнаралықбайланыстарДүниетану, қазақтілі.
АКТ қолданудағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;
РесурстарТопқабөлугеарналғанпарақшалар, интерактивтітақта, жұмысдәптері, қаламментүрлітүстіқарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, керібайланыспарағыт.б
Бастапқы білімОқушылардың Алтын адам және Бәйтерек монументі тақырыбы арқылы дәстүр және ауыз әдебиетінен 1-сыныптан меңгерген түсініктері бар. Алдыңғы тарауларда дәстүр және ауыз әдебиетінің тарихи тұжырымдамалық мағынасын оқып үйрену үшін негіз қалады.
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЖаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
« Суреттерді аяқтайық » жаттығуы

Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту .
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша жалғаса береді .
Геометриялық фигуралар арқылы
Ортаға 3 түрлі геометриялық фигуралар (үшбұрыш, төртбұрыш, тіктөртбұрыш)Оқушылар өздеріне ұнаған фигураны алып, сол бойынша топтасады.Немесе сол фигуралардың артына өтілген тақырыптар бойынша терминдер жазып қоюға болады.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау





Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
СабақтыңортасыШирату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.
(Т)Естігентарихты,тұжырымдамалықжелініжәнедереккөздерденбілгендерінпайдаланаотырып,оқушылараңызретіндеЕділпатшажайлыөзтарихынқұрастырады.
(Т)Топтардаоқушылароқиғаларыменалмасадыжәнеолардыбір-бірінеоқыпбереді.
(С)(Ө)Ниет білдіргенбаладанәңгімелеріноқыпберуінсұраңыз.ЗерттеулерденЕділпатша туралыбіздіңбілгендеріміздіқарастыраотыра,тарихтыңайтқандарынабізсенеаламызбадегендісыныппенталқылаңыздар.
Дескриптор:
мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Белсенді оқу тапсырмалары.



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Алма ағашы» кері байланыс.























Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.










Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?


 
Верх