Сидней олимпиадасының чемпиондары 6 сынып

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
«Тексерілді»
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сидней олимпиадасының чемпиондары
Күні: 22.02.19Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысқандар саны: 16
Оқу мақсаттары6.2.2.1 – жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, құттықтау, өмірбаян құрастырып жазады.
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: – жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, құттықтау, өмірбаян құрастырып жазады.
Оқушылардың кейбірі орындай алады: мәтіндегі ақпартты шығармашылық жұмыстарда қолдана алады.
Бағалау критерийлері
  • Мәтін мазмұнын түсінеді.
  • Негізгі, қосымша детальді ақпаратты анықтайды
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер: жиырма жыл күткен жеңіс, Сидней олимпиадасы, Беккзат Саттарханов, Ермахан Ыбырайымов, спорт сарайы, көк байрақ, шаршы алаң
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, ...салыстырғанда, ескерткіштерді сақтап қалу үшін
Алдынғы оқуСидней олимпиадасының жеңімпаздары Бекзат Саттарханов пен Ермахан Ыбырайымов туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңі.
Тренинг. Оқушылар шеңбер бойында тұрып, бір-біріне жақсы тілектерді айтады.
Оқушыларды сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.
Алтын, күміс, қола медальдармен топқа бөлу.
І топ. Бекзат
ІІ топ Ермахан
ІІІ топ Мұхтархан
Үй тапсырмасы. «Егер мен чемпион болсам ....» деген тақырыпта эссе жазу.
Топқа бөлу қағаздары
ОртасыЖаңа сабақ.
Бейне баян.
Сидней олимпиадасының чемпиондарының өмірбаянын көрсету.
Топтық жұмыс.
1-тапсырма. Постер қоғау.

І топ. Бекзат Саттарханов
ІІ топ.Ермахан Ыбырайымов
ІІІ топ. Мұхтархан Ділдәбеков

Жек жұмыс.
2-тапсырма. Мақал-мәтелдерде іс-ірекет кімнің тарапынан орындалатынын байқаңдар, етіс түрін ажыратыңдар
.
Ақыл көпке жеткізер,
Өнер көкке жеткізер.

Қой келгенде, қойшының қызы таранды.

Ақылды айтқызбай біледі,
Ақсұңқар қаққызбай іледі.

Топтық жұмыс.
«Адасқан жұрнақтар»
. Етістердің жұрнақтарын тауып жазу.
Өздік етіс: -ын, -ін, -н, -ыл, -іл, -л.
Ортақ етіс: -ыс, -іс, -с.
Ырықсыз етіс: -ын, -ін, -н, -ыл, -іл, -л.
Өзгелік етіс: -ғыз, -гіз, -қыз, -кіз, -дыр, -дір, -тыр, -тір, т.

Жеке жұмыс.

Сабақты қорытындылау.
Сәйкестендіру. Спортшылардың туған жылдарын, туған жерін, жылдарын сәйкестендіреді.
  • Бекзат
1976
  • Ермахан
1980
  • Мұхтархан
1972
  • Бекзат
Мақтарал
  • Ермахан
Түркістан
  • Мұхтархан
Жамбыл
  • Алтын
Мұқтарқан
  • Күміс
Бекзат
  • Алтын
Ермахан
10.Бекзат 19 наурыз
11.Мұхтархан 4 сәуір
12.Ермахан 1 қаңтар


МР 3
СоңыРефлексия.
«Өте жақсы түсіндім», «Түсіндім», «Түсініксіз».
Бүгінгі сабақ туралы ойларын жазады.
Үйге тапсырма. Олимпиада өткен елдер мен қалалар туралы деректер жинап, олимпиада картасын жасаңдар.
Қосымша
Саралау

Қосымша критерийлер арқылы бағалау
«Адасқан жұрнақтар» әдісін тиянақты орындай алады

«Табыс сатысы» әдісі



Рефлексия



Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай жоспарлар енгіздім және неліктен?






Қорытынды бағамдауҚандау екі нарсе табысты болды ?


Қандай екі нарсе сабақты жақсарта алды?

 
Верх