Статистика элементтері Абсолютті жиілік және салыстырмалы жиілік

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:
7.3AСтатистика элементтері (6сағат)
Мектеп:
Күні:_21.12.2018Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Абсолютті жиілік және салыстырмалы жиілік.Жиіліктер кестесі.
Сабақ түріӨткен тақырып бойынша материалды бекіту және оқушылардың дағдыларын қалыптастыру сабағы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут


2 минут



















3минут



























5 минут​
Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, оқушыларды түгеңдеу)
Сабақтың мақсаттарымен, барысымен таныстыру, жетістік критерийлерін талқылау.
  • Оқушыларды жұптарға біріктіру:
  • Сыныпта 24 бала оқиды. Белгілі бір тақырыпқа сауалнама жүргізгеннен кейін кесте толтырылды. Абсолютті жиілік (оқушы есебімен) пен салыстырмалы жиіліктердің (жай бөлшекпен) сандық мәндерін сәйкестендіріңіз:
    • 2
    • 9
    • 3
    • 12
    • 4
    • 15
    • 5
    • 18
    • 6
    • 20
    • 8
    • 21
    • Стартер. Қатені табыңыз
  • Мектептегі 7-сынып оқушыларының жанұялары неше адамннан тұрады? Сауалнама нәтижесінде келесі таңдама алынды: 2233334333523234234234543324525222333335, мұндағы әр сан оқушылардың жанұясындағы адамдар санына сәйкес келеді.
    Шешуі:
    Жанұядағы адамдар саны
    2
    3
    4
    5
    Абсолютті жиілік
    11​
    18​
    6​
    5​
    Салыстырмалы жиілік

    Тапсырманың мақсаты: алдыңғы сабақта оқылған материалды еске түсіру; келесі құндылықтарды дарыту: жұпта жұмыс жасай білу, диалог кезінде өз ойын түсіндірумен қатар басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету, өмір бойы білім алу, жағдайға талдау жүргізе білу, жаңа жағдайға бейімделу, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту.

    Осы уақытта мұғалім бақылау жүргізу барысында қалыптастырушы бағалаудың «Оқушыларға жеке кеңес беру» техникасын қолданады: оқушылардың түсіну деңгейін тексеру мақсатында оқушылармен жеке сұхбаттасу жүргізеді. Дәл осылайша әрбір оқушыға бұл іс-әрекет бойынша кері байланыс беріледі.

    Үй тапсырмасын тексеру, қажет болған жағдайда талдау;


Қосымша 1_Жұптарға біріктіру + Стартер
Сабақтың ортасы
15 минут





















































15 мин​
Топтық жұмыс:
Топтарға кестені толтыруға тапсырма беріңіз. Әр топқа әр түрлі тапсырмалар беріледі. Тексеруді дөңгелек бойымен айналдыра тексереді. Тексерушілер баға қояды да бағалауға түсіндірме жазады.

1-топ

Бос орындарды толтырыңыз:
Кездейсоқ оқиға
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
3 ұпай​
4 ұпай​
4​
5 ұпай​
0,5​
Барлығы​
20​

2-топ
Таңдаманың көлемі 60-қа тең. Абсолютті жиіліктерді есептеңіз:
Кездейсоқ оқиға
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
1​
0,05​
2​
0,1​
3​
0,25​
4​
0,35​
5​
0,2​
6​
0,05​

3-топ

Бос орындарды толтырыңыз:
Кездейсоқ оқиға
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
1​
3​
2​
0​
3​
0,5​
4​
5​
4​
6​
0,1​
Барлығы​
20​

Тапсырманың мақсаты келесі құндылықтарды дарыту: топта жұмыс жасай білу, диалог кезінде өз ойын түсіндірумен қатар басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету.

Мұғалім оқушылардың оқу процесін қолдау мақсатында «Температураны өлшеу» техникасын қолданады: оқушылардың іс-әрекеті тоқталады және «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қойылады. Осы сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты береді.

Тапсырманы орындап болған соң, әрбір топта бір оқушы өз орнында қалады, қалған оқушылар шеңбер бойымен топтан топқа көшеді, басқа топ мүшелерінің түсіндірмелерін тыңдайды, талдау жүргізеді, қызықтыратын сұрақтарды қояды. Өз тобында қалған оқушылар да ауысып отырады, сондықтан әрбір оқушы түсіндіруші ролінде де, тыңдарман ролінде де болады.

Қалыптастырушы бағалауға арналған деңгейлік тапсырмаларды орындау:

(Өз деңгейін оқушылар өздері немесе мұғалім нұсқаулығымен таңдайды.)
Негізгі деңгей
№1. Сыртқы жиынтық бағалау тапсырудың алдында оқушылар бір емтиханды өздері таңдаған пән бойынша тапсыруы керек. Таңдау физика, химия, биология және информатика пәндері арасында өтеді. Оқушылардың қай пәнді таңдайтыны туралы сауалнама өткізіліп, 50 оқушыдан алынған жауап қорытындысы мынадай болды: (ф – физика, х – химия, б – биология, и – информатика)
ф, б, ф, ф, х, х, ф, и, ф, и, х, и, и, б, б, и, ф, х, ф, х, ф, х, ф, ф, х, ф, х, ф, и, ф, ф, х, ф, ф, х, ф, х, ф, х, х, ф, х, и ф, ф, ф, б, б, х, и.
Алынған мәліметтер үшін жиілік кестелерін толтырыңыз.
Жауабы:
Таңдалған пәндер
ф
х
б
и
Абсолютті жиілік
22​
15​
5​
8​
Салыстырмалы жиілік
0,44​
0,3​
0,1​
0,16​

№2. kшамасының мәнін табыңыз.
Кездейсоқ оқиға
1
3
5
7
9
Салыстырмалы жиілік
0,2​
k
0,1​
3k
0,3​
Жауабы:0,1

Орташа деңгей
№1. Төменде келтірілген кестені қолданып, сыныптастарыңыздың қай айда туғаны жөнінде мәліметтер жинаңыз (сынып журналындағы мәліметтерді қолдануға болады).

Ай
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
Қаңтар​
Ақпан​
Наурыз​
Сәуір​
Мамыр​
Маусым​
Шілде​
Тамыз​
Қыркүйек​
Қазан​
Қараша​
Желтоқсан​

№2. Жастық топтары бойыншадеректердің дұрыстығын тексеріңіз:
Жасы/дәрежесі​
Пародонтит қиындық дәрежесі​
Жеңіл​
Орташа​
Қатты​
10-20​
17,4​
35,6​
53,8​
20-30​
16,5​
30,2​
52,3​
30-40​
16,9​
34,1​
39,7​
40-50​
15,8​
27,9​
58,6​
50-60​
17,6​
28,6​
48,6​
60-70​
18,1​
25,4​
50,5​
70-80​
15,4​
27,8​
43,8​
80-90​
8,8​
31,9​
59,3​
Жауабы:20-30 және 80-90 жастық топтардың деректері дұрыс.

Тереңдетілген деңгей
№1. Қазақ алфавиті әріптерінің Қазақстан Республикасының Әнұраны қайырмасында кездесетін жиіліктерін анықтаңыз.
Шешуі:
Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің — Қазақстаным!

әріп​
а​
б​
г​
ғ​
е​
ж​
з​
қ​
л​
м​
н​
АЖ​
4​
2​
3​
1​
10​
2​
1​
2​
8​
10​
7​
СЖ​

әріп​
ң​
о​
ө​
п​
р​
с​
т​
у​
ү​
ы​
і​
АЖ​
5​
2​
1​
2​
2​
1​
3​
1​
1​
5​
12​
СЖ​

№2. Бос орындарды толтырыңыз:
Жыл/жұқпалы аурудың жайылуы
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
2011​
0,1​
2012​
6​
2013​
0,14​
2014​
0,18​
2015​
11​
2016​
Барлығы​
50​
Жауабы:
Жыл/жұқпалы аурудың жайылуы
Абсолютті жиілік
Салыстырмалы жиілік
2011​
5​
0,1​
2012​
6​
0,12​
2013​
7​
0,14​
2014​
9​
0,18​
2015​
11​
0,22​
2016​
12​
0,24​
Барлығы​
50​
1​






























































































Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасын беру
2 минут​
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері байланысты береді.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
«ПЛЮМИН»
Сабақта не ұнады, соның барлығы жазылады: ақпарат және жұмыс түрі.
Сабақта не ұнамады, не жалықтырды, не түсініксізболды, соныңбарлығыжазылады.Осы сабақтанбілгенқызықтыфактілержәне осы тақырыпбойынша не білгілеріңкеледі, мұғалімгесұрақжазылады.

Үйге:
Bilimland.kz сайтындағы «Кездейсоқ оқиғаның жиілігі» ресурсындағы 3, 8 жаттығуларды орындау





Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Әрбір оқушыға жеке нұсқаулар беру арқылы оның жақыннан даму аймағы анықталады.
Әрбір оқушыға қолжетімді (дифференциалданған) тапсырмаларды ұсыну арқылы қолдау жүргізіледі.
Проблемалық жағдай туғызу.
Жұмыс көлемі бойынша саралау жүргізіледі.
өзін-өзі бағалау

мұғалімнің бағалауы
Қауіпсіздік техникасының ережелерін ұстану
 
Верх