Статистика мәліметтерді диаграммалар көмегімен кескіндеу

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.4C​
Мектеп:172​
Күні:​
Мұғалімніңаты-жөні:​
Сынып: 5 А​
Қатысқандар саны:20​
Қатыспағандар саны:0​
Сабақтақырыбы​
Статистика мәліметтерді диаграммалар көмегімен кескіндеу​
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
  • 5.4.4.1. Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу;
5.4.4.2. Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салу;
5.4.4.3.Кестелер немесе диаграммалар түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу;
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар:
Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар сипаттайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
  • Шамалар процент, бөлшекпенберілгендерге дөңгелек диаграмма салады;
Кейбір оқушылар:
Кестелер немесе диаграммалардан статистистикалықақпараттарды ала алады
Бағалау критерийлері
  • Берілген ақпарат бойынша дөңгелек және бағанды диаграммаларды салады.
  • Кестелер және диаграммалармен берілген деректерді оқи алады
  • Диаграммаларды салуда «Excel» бағдарламасын қолданады
Тілдікмақсаттар
Оқушылар:
-дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы өз түсініктерін сипаттай алады;
- диаграммаларды салу алгоритмін түсіндіреді;
- кестелер және диаграммалармен берілген деректерді оқи алады
Пәнгетән лексика мен терминология:
Диаграмма,дөңгелек диаграмма, бағанды диаграмма, статистикалық деректер, ақпарат​
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- дөңгелек (бағанды) диаграмманы салу үшін ... керек;
- диаграмма деректеріне сүйеніп, ... айтуға болады.
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам жəне жоғары руханият
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті
Пәнаралық байбайланыстарИнформатика , жаратылыстану ,сызу
.
АКТ қолдану дағдылары«Excel» бағдарламасын қолдану
Бастапқы білім
Санның пайызын табу есептерін шығара алу; градустық өлшемі берілген бұрышты салу
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин




.«ПОПС » әдісі бойынша
Өзара бағалау​
3 мин


Ынтымақтастық атмосферасын құру
«Stop қадр» әдісі
Сүйір бұрыш, доғал бұрыш, тік бұрыш-3 топқа бөлемін

Үй тапсырмасын тексеру №902
Мектеп жанындағы аққайын,емен және қарағай өсіп тұр .Қызыл түспен аққайын, көк түспен қарағай, сары түспен емен көрсетілген. Ең биік талды атаңыз


Кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы

Ой бөлісу
«Ашық сұрақ»
Попкорн –тәсілі бойынша талқылау
2 мин

Топтық жұмыс
«Ойлан. Бірік.Бөліс»
(10 мин)
«Сократшеңбері»
Ақапарттармен алмасады тәсілі сырттай бағалау




Жұптық жұмыс
Практикалық тапсырманы орындау
(20 мин)
«Эвристикалық әдісі»













6 мин



Дөңгелек диаграмма не үшін қажет? ( толық бір шаманы құрамды бөліктерге бөліп, сол бөліктерді салыстыру үшін қажет)
2. Дөңгелек диаграммадағы сәйкес бұрыштың градустық өлшем бірлігі қандай? (3600*0,1=360). (Ұ)



1-топ(Т)
Дөңгелекті диаграмма
2-топ
Бағанды диаграмма
3-топ
Сызықтық диаграмма





№904
Маймыл өмір сүру ұзақтығы-20 жылдай болса, аю -34 жыл, ит-22 жыл, мысық-23жыл, егеутұмсық -40жыл . жануарлардың өмір сүру ұзақтығы кескіндейтін диаграмма түрін таңдап диаграмма салыңдар

№910

Марқакөл көлінің ауданы 455км2,, Теңіз көлінің ауданы 1500 км2,,Алакөл 2076 км2,, Зайсан көлінің ауданы 5000 км2,. Көлдер ауданын жүзге дейін дөңгелектеп диаграмма түрін таңдап «Excel» бағдарламасын қолданып салыңдар. (М)

№ 915

Көкшетау теміржол торабының ұзындығы 800км ,ал Алматы теміржол торабының ұзындығын 25%-ын және Оңтүстік Қазақстан теміржол тораптарының 1/3-ін құрайды. Оңтүстік Қазақстан және Алматы теміржол тораптарының ұзындығын табындар.Мәліметті қолданып , «Excel» бағдарламасында дөңгелек диаграмма салыңдар



Тапсырма №1
Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалау
Дәрігердің ұсыныстары бойынша бір күндік дұрыс тамақтану тәртібін саралайтын болса,онда таңғы ас -25%, түстік ас-15%, түскі ас-45%, кешкі ас -15% екен. Ақпаратты қолданып , «Excel» бағдарламасында диаграмма түрін таңдап салыңдар












Оқулық












Оқулық



«Excel» бағдарламасы











Кеспе қағаздары



Сабақтыңсоңы


2 мин
Кері байланыс
) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Дөңгелек және бағанды диаграммаларды салады.алгоритмін қайталау . «Баспалдақ әдісі»

Үйге тапсырма беру №918
Үй тапсырмасын түсіндіріледі.



Кеспе
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
Кері байланыс және қалыптастырушы бағалау тапсырмалары кезінде оқушылардың бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын саралап, қабілеттеріне қарай қосымша тапсырма дайындаймын. Қабілеті жоғары балаларға ізденушілік, шығармашылық бағыттағы тапсырмаларды дайындаймын.Топпен жұмыстың барысында «ПОПС » әдісі арқылы өзара бағалады. Өз ойларын ашық айтып, критерийлерді басшылыққа алады. Критерийлер арқылы бағалауды жоспарладым. Қауіпсіздік ережелерін ескереді.
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?
Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?
Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
Қосымша -1
Қалыптастырушы бағалау
Ойлау дағдыларының денгейі:қолдану
Тапсырма
Дәрігердің ұсыныстары бойынша бір күндік дұрыс тамақтану тәртібін саралайтын болса,онда таңғы ас -25%, түстік ас-15%, түскі ас-45%, кешкі ас -15% екен. Ақпаратты қолданып , «Excel» бағдарламасында диаграмма түрін таңдап салыңдар
Бағалау критерийі
Дескриптор
  • Берілген ақпарат бойынша дөңгелек және бағанды диаграммаларды салады.
  • Кестелер және диаграммалармен берілген деректерді талдайды.
  • Диаграммаларды салуда «Excel» бағдарламасын қолданады
1. Диаграммаларды салу алгоритмін біледі.
2. Деректерді көрсету үшін диаграмма түрін дұрыс таңдайды
3. . «Excel» бағдарламасын қолданады

 
Верх