Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

TEGINUROK.RU

Moderator
Команда форума
Регистрация
Ноя 4, 2019

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:22.09.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы :«Ауа райы және клматтық өзгерістер» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7Т/А5.Проблемалық сұрақтарғатыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,талқылау
Бағалау критерийлері:
  • Проблемалық сұрақарға деректер арқылы дәлелді жауап береді
  • Өзгелердің жауабымен салыстырады
Максималды балл _____5____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София4орта
2Вы-Фен-Те Амирлан4орта
3Жақып Нұрасыл3төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр4орта
5Қабдуали Ақниет3төмен
6Қасым Ақниет4орта
7Қасым Саябек4орта
8Манаш Айжан5жоғары
9Матычина Вера4орта
10Сәлмен Бекжан3төмен
11Серікова Әсел5жоғары
12Тойбек Тоғжан5жоғары

Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 6
Төменгі деңгей: 3
Жіберілген қателіктер:
1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3
2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу















Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:11.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: № 2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы :«Көшпенділер мәдениеті », «Денсаулық-зор байлық» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерінқолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу;
Бағалау критерийлері:
  • Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін біледі
  • Тілдік құралдарды ажырата алады
  • Шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазады
  • Көркемдегіш құралдарды мәтіннің стильдік ерекшелігіне сай қолданады
Максималды балл _____10___
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София6орта
2Вы-Фен-Те Амирлан5орта
3Жақып Нұрасыл4төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр4төмен
5Қабдуали Ақниет5орта
6Қасым Ақниет6орта
7Қасым Саябек4төмен
8Манаш Айжан8жоғары
9Матычина Вера5орта
10Сәлмен Бекжан4төмен
11Серікова Әсел8жоғары
12Тойбек Тоғжан9жоғары

Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 5
Төменгі деңгей: 4
Жіберілген қателіктер:
  • Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
  • Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
  • Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
  • Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12

Қорытынды: Білім алушыларға стиль түрлерін, ерекшеліктерін түсіндіру жұмыстарын жүргізу жоспарланды
Ұсыныстар:
  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету




Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау ( ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:27.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: тоқсандық жиынтық бағалау ( 40 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тапсырмалар сипаттамасы:
  • Тыңдалым тапсырмасы жұппен орындалады . Мәтін 120-150 сөзден тұрады.
  • Мәтінді оқып, мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және өз пікірін,көзқарасын 4-5 сөйлммен білдіреді.
  • Оқушылар ұсынылған екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын жазба жұмысын орындайды
Максималды балл _____30___
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София20орта
2Вы-Фен-Те Амирлан12төмен
3Жақып Нұрасыл10төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр10төмен
5Қабдуали Ақниет9төмен
6Қасым Ақниет19төмен
7Қасым Саябек9орта
8Манаш Айжан25жоғары
9Матычина Вера21орта
10Сәлмен Бекжан20 орта
11Серікова Әсел27жоғары
12Тойбек Тоғжан24жоғары

Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 4
Төменгі деңгей: 5
Жіберілген қателіктер:
  • Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
  • Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
  • Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
  • Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12

Қорытынды: Оқушылардың мәтінді жан жақты талдай білу қабілеттерін дамыта отырып,сандық мәліметтерді,көркемдегіш құралдарды орынды қалдана білуге жұмыс жасау
Ұсыныстар:
  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету













Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:10.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
Бағалау критерийлері:
  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
  • Кейіпкер бейнесін талдайды
  • Оқиға желісін дамытып жазады
  • Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София4орта
2Вы-Фен-Те Амирлан5орта
3Жақып Нұрасыл2төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр3төмен
5Қабдуали Ақниет2төмен
6Қасым Ақниет5орта
7Қасым Саябек3төмен
8Манаш Айжан6жоғары
9Матычина Вера5орта
10Сәлмен Бекжан3төмен
11Серікова Әсел6жоғары
12Тойбек Тоғжан6жоғары

Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 4
Төменгі деңгей: 5
Жіберілген қателіктер:
1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3
2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу












Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:24.10.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау
7Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу
Бағалау критерийлері:
  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
  • Кейіпкер бейнесін талдайды
  • Оқиға желісін дамытып жазады
  • Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София4орта
2Вы-Фен-Те Амирлан4орта
3Жақып Нұрасыл3төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр4орта
5Қабдуали Ақниет4орта
6Қасым Ақниет4орта
7Қасым Саябек3төмен
8Манаш Айжан6жоғары
9Матычина Вера4орта
10Сәлмен Бекжан4орта
11Серікова Әсел6жоғары
12Тойбек Тоғжан6жоғары

Жоғары деңгей: 3
Орта деңгей: 6
Төменгі деңгей: 2
Жіберілген қателіктер:
  • Кейіпкер бейнесін жан-жақты талдап,ойын мысал келтіру арқылы дәлелдеуде қиналады
  • Оқиға желісін дамытып жазу,өз көзқарасын танытуда қателіктер жібереді
Қорытынды: Кейіпкер типтерін жасалу жолдарына қарай анықтауды жетілдіру жұмыстарын жүргізу қажет.
Ұсыныстар:
  • Мәтінді оқи отырып кейіпкер бейнесін сомдау
  • Жетекші сұрақтар арқылы оқиға желісін дамытып жазуға төселдіру












Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
Өткізілу мерзімі:27.11.2017 жыл
Сынып: 7
М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна
Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)
Пәні: қазақ тілі
Тақырыбы :«Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша
Оқу мақсаты:
7Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу
Бағалау критерийлері:
  • Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы дәлелді жауап береді
  • Өзгелердің жауабымен салыстырады
Максималды балл _____10____
Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София8жоғары
2Вы-Фен-Те Амирлан7орта
3Жақып Нұрасыл6орта
4Кенжебайұлы Бақтияр6орта
5Қабдуали Ақниет6орта
6Қасым Ақниет7орта
7Қасым Саябек5орта
8Манаш Айжан9жоғары
9Матычина Вера7орта
10Сәлмен Бекжан6орта
11Серікова Әсел9жоғары
12Тойбек Тоғжан8жоғары

Жоғары деңгей: 4
Орта деңгей: 8
Төменгі деңгей: -
Жіберілген қателіктер:
1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3
2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды
Ұсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
 
Верх